Forumul Seawolves MC
Navigation :: seawolves.ro
Seawolves.ro :: FAQ :: Căutare :: Membri :: Grupuri :: Înregistrare :: Profil :: Mesaje private :: Autentificare

intrebare (turatie redusa)

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului seawolves.ro -> Service moto si alte probleme legate de motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
constandin
Seawolf
Seawolf


Data înscrierii: 10/Mar/2008
Mesaje: 947
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie Mar 12, 2008 8:29 am 
Titlul subiectului: intrebare (turatie redusa)
Răspunde cu citat (quote)

Azi dimineatza m-am trezit voios Very Happy pe la 5 nerabdator sa-ncalec pe motor si sa ma bucur de drumul fara trafic spre munca. Cobor la garaj, pornesc motoru cu shoclu tras, il las vre-o 5 min, il imping la loc, incalec si plec Cool. La drum s-a comportat bine, aerul racoros al diminetii de primaravara m-a trezit de tot.
N-apuc sa ma obisnuiesc cu drumul ca am si ajuns la destinatie. Ehhh... acum vine si partea cu problema... mai aveam vre-o 300 de metrii de locul unde o parchez de obicei cand am simtit motorul nu prea mai avea vlaga. Cresc un pic turatia, ajung in parcare, il scot pe liber, il pun pe cric si ii aud turatia cum scade.... si scade pana moare de tot. Dau sa-l pornesc din nou .... pauza ... electromotorul se auzea dar motorul... don't know nici chip sa porneasca.

L-am lasat gandindu-ma ca poate e inecat. Am revenit dupa juma' de ora, n-a pornit de la prima 'cheie', dar la a 2-a in timp ce electromotorul incerca din rasputeri sa porneasca motoru', l-am turat la maxim si a pornit in cele din urma ... La fel... la relanti da sa se opreasca ... Dupa ce l-am mai turat zdravan vre-un minut parea sa se mai fi stabilizat un pic turatia Confused

Intrebarea mea este daca are cineva idee de la ce poate fii, sau poate fac eu ceva gresit. E destul de neplacut sa ti se opreasca in mijlocul unei intersectii si sa nu vrea sa mai porneasca... Benzina are si alimentez mereu din acelas loc. Supapa rezervorului (robinetul) sta in pozitia "PR" de cand l-am cumparat (asa m-a sfatuit mecanicul de acolo). Micuta bestie este un Kawasaki Vulcan 400 Clasic so.... any ideas?

_________________
La dreaq! Strigati "HEY!" daca sunteti de-ai mei!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rat
Club fan
Club fan


Data înscrierii: 09/Feb/2008
Mesaje: 22
Locație: Cosntanta

MesajTrimis: Mie Mar 12, 2008 9:37 am 
Titlul subiectului:
Răspunde cu citat (quote)

in primul rand nu il mai lasa cu robinetul in pozitzia "PRI" pune-l pe "ON" sau pe "RES". Robinetul are o supapa automata care inchide benzina in momentul in care ai oprit motorul, shi o deschide numai in momentul in care motorul porneshte. Acea supapa functzioneaza numai in pozitziile on sau res. In pozitzia PRI acea supapa este fortzata sa stea mereu deschisa, ceea ce poate duce la inundarea motorului cu benzina, daca se intampla ceva cu carburatorul (garnituri defecte, reglaje incorecte, etc).

Revenind la situatzia ta, este posibil sa se fi inecat putzin (vulcanul mai face chestia asta din cand in cand), eu zic sa nu itzi faci griji. Daca totushi problema persista potzi lua legatura cu mine sau cu fratele meu ,mecanicu_lu_peshte, pentru un reglaj de carburator shi o verificare generala.

salut
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mecanicu` lu` peshte
Club fan
Club fan


Data înscrierii: 08/Feb/2008
Mesaje: 52
Locație: constanta

MesajTrimis: Mie Mar 12, 2008 9:53 am 
Titlul subiectului:
Răspunde cu citat (quote)

rat a scris:


Revenind la situatzia ta, este posibil sa se fi inecat putzin (vulcanul mai face chestia asta din cand in cand), eu zic sa nu itzi faci griji. Daca totushi problema persista potzi lua legatura cu mine sau cu fratele meu ,mecanicu_lu_peshte, pentru un reglaj de carburator shi o verificare generala.

salut


bravo

_________________
in loc sa mergi pe jos, mai bine cu masina, decat cu masina, mai bine cu motorul, decat cu motorul mai bine cu Africa Twin!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
constandin
Seawolf
Seawolf


Data înscrierii: 10/Mar/2008
Mesaje: 947
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie Mar 12, 2008 10:09 am 
Titlul subiectului:
Răspunde cu citat (quote)

rat a scris:
in primul rand nu il mai lasa cu robinetul in pozitzia "PRI" pune-l pe "ON" sau pe "RES". Robinetul are o supapa automata care inchide benzina in momentul in care ai oprit motorul, shi o deschide numai in momentul in care motorul porneshte. Acea supapa functzioneaza numai in pozitziile on sau res. In pozitzia PRI acea supapa este fortzata sa stea mereu deschisa, ceea ce poate duce la inundarea motorului cu benzina, daca se intampla ceva cu carburatorul (garnituri defecte, reglaje incorecte, etc).

Revenind la situatzia ta, este posibil sa se fi inecat putzin (vulcanul mai face chestia asta din cand in cand), eu zic sa nu itzi faci griji. Daca totushi problema persista potzi lua legatura cu mine sau cu fratele meu ,mecanicu_lu_peshte, pentru un reglaj de carburator shi o verificare generala.

salut


got it! sper sa fie doar atat. mersi de raspuns si de promptitudine. dau o bere cu prima ocazie.

_________________
La dreaq! Strigati "HEY!" daca sunteti de-ai mei!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dinu
Newbie
Newbie


Data înscrierii: 10/Feb/2008
Mesaje: 5
Locație: mangalia

MesajTrimis: Dum Mar 23, 2008 8:24 am 
Titlul subiectului:
Răspunde cu citat (quote)

dupa cum ai pus problema la inceput am crezut ca ai ramas fara benzina..
poate ai ceva mizerie la cuiul ponto si asta a facut sa inunde carburatorul, oricum cu motorul pornit si pe ON si pe RES tot se inunda daca nu inchide bine cuiul asta de reglaj nivel in carburator. poti sa drenezi toata instalatia de lbenzina, ceea ce va face sa scapi si de eventualele bucatele de rugina sau mizerie care ar afecta etanseitatea cuiului ponto: cu motorul oprit, treci robinetul de la rezervor pe OFF, ON sau RES, deschizi drenajele carburatoarelor pana curge toata benzina (in felul acesta vei deschide cuiul de reglare nivel la maxim permitand mizeriei sa treaca), dupa ce a curs toata benzina din carburator, treci robinetul pe PRI, mai lasi sa curga putin dupa care inchizi drenajele carburatoarelor. lasi un minut pe PRI dupa care comuti pe ON. GATA! poti sa folosesti la drenare un furtunas subtire de pe la astia care vand acvarii, si sa colectezi ce drenezi intr-o sticla. in felul asta observi si ce a curs, mizerie, rugina etc... plus ca eviti pierderea de benzina, poloarea mediului inconjurator bla bla...
off topic: puneti si o iconita cu pahar mah! cum de v-a scapat micul acest amanunt?
yuppy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mendoza
Vizitator





MesajTrimis: Dum Mar 23, 2008 9:32 am 
Titlul subiectului: 1111111111111111111111111111
Răspunde cu citat (quote)

asa este,nu mai lasa robinetul niciodata pe PR. Il folosesti numai atunci cand ramai fara benzina,motorul iti da in nas(sa se opreasca),sau chiar ti se opreste.treci pe PR.dai la automat pana porneste,ambalezi usor de 2-3 ori,dupa care treci robinetul pe RES.
Recomandarea mea,este in cazuri de mers dezordonat al motorului,sa mergi la fratii DINAMITA!!!! si in 30-45 min. ti-l da jos,ti-l curata ...si GATA!
BAFTO DELO!
Sus
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului seawolves.ro -> Service moto si alte probleme legate de motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum


Powered by phpBB